Klik untuk tabungan Mia dan Sarah :)

Rabu, 10 September 2014

Cottage Style!!! I fall in love :)

Jom cuci mata!!!!


Rumah 2 tingkat penat nak jaga.. mcm rumah mak dan ayah kat Sarawak


Macam tak ada kaitan dgn cottage style kan..tapi sebenarnya suka dengan design tingkap tu.. 


Rumah sekali dengan parking kereta.. akan difikirkan.


Rumah mcm ni jimat kat atap. Tak payah nak potong atap banyak sangat. 


Macam rumah kat bayou je... rumah yg berdekatan dgn sarang buaya. Haha... 


Aiyarrkk...tinggi nya :P


Ini cantik tapi kena banyak potong atap satu hal.. tambah RM lagi kalau nak pasang atap batu. Batu eh? 


Ni senang dan comel.. akan difikirkan utk memurahkan kos nya :) 


Besarnya la rumah ni... takut nak duduk :3

Okay... bye.