Klik untuk tabungan Mia dan Sarah :)

Isnin, 3 November 2014

LilaRosa ~ Menepati Citarasa Wanita

Sangat penting bagi setiap wanita menjaga aset paling penting dalam hidup mereka ini. Tanpa aset ini, mana mungkin terjadi proses reproduksi. Ia umpama kilang yang dianugerahkan secara semulajadi dan tiada galang gantinya sekiranya terdapat kerosakkan
Area Miss V adalah kawasan yang amat sensitif dengan kelembapan. Kelembapan yang tidak normal boleh mengakibatkan jangkitan kuman dan bakteria. Inilah yang akan mengakibatkan serangan keputihan dan paling membahayakan adalah serangan kanser. 
Oleh itu mari saya perkenalkan dengan produk feminine wash terbaru iaitu LilaRosa yang bakal menyelamatkan wanita yang sangat mementingkan penjagaan bahagian intim. 


LilaRosa adalah produk terbaru dalam bentuk Feminine Wash pada abad ini yang halal dan dijamin suci.
Feminine Wash LilaRosa ini bukan sahaja bertujuan untuk memanjakan diri sendiri, tetapi juga menjadikan vagina tetap dalam keadaan bersih dan sihat, mencegah keputihan, gatal-gatal dan bau tak sedap. Selain itu, manfaatnya juga yang paling penting adalah untuk membahagiakan pasangan anda.

LilaRosa Feminine Wash menggunakan ramuan tradisional Jepun (seaweed) yang kaya dengan kolagen yang dapat membantu menganjalkan kulit. Selain itu, seaweed adalah antioksidan untuk mengelakkan dari serangan radikal bebas yang menyebabkan kanser dan juga membantu mempercepatkan penyembuhan luka.
Ramuan dari tradisi Melayu iaitu Oak Gall atau dikenali sebagai manjakani tidak ketinggalan juga turut ditambah ke dalam feminine wash ini.
Semua wanita juga sedia maklum benefit yang kita boleh dapat dalam penggunaan manjakani ini adalah untuk menyembuhkan alahan di bahagian Miss V wanita. Manjakani berkesan untuk menghilangkan keputihan, menyembuhkan tisu di bahagian Miss V, menganjalkan, mengetatkan bahagian tersebut dan juga yang paling penting keberkesanan manjakani dalam menyembuhkan prolaps rahim (peranakan yang jatuh).
Penambahan tea tree oil turut membantu untuk mengelakkan jangkitan kulat juga sebagai antiseptik. Bahan alami di dalam tea tree oil ini dapat membunuh bakteria, kulat atau fungus dan juga mengurangkan reaksi alergik pada kulit.
Ternyata produk pencuci khas untuk wanita ini sangat sesuai digunakan oleh semua golongan wanita yang mementingkan kesihatan diri terutama di bahagian Miss V, aset wanita yang wajib dijaga rapi dan sangat berharga.

Semua wanita inginkan sesuatu yang sempurna di dalam hidup masing - masing. Untuk menjadi wanita yang sempurna alangkah baiknya sekiranya kita semua sebagai wanita memiliki sesuatu yang dapat menaikkan penampilan diri terlebih dahulu.

Jadi, apa tunggu lagi? Dapatkan LilaRosa Feminine Wash 200ml ini hanya pada harga RM19.90 sebotol. Saya pasti anda akan berpuas hati apabila memilikinya. Berbanggalah dengan aset simpanan anda yang dijaga rapi :)



Untuk mendapatkan produk ini atau maklumat lanjut sila klik like di page LilaRosa.







Kredit picture to Cik Moza