Klik untuk tabungan Mia dan Sarah :)

Jumaat, 22 Ogos 2014

Home Deco...day bed

Assallamualaikum... kali ni nak ketengahkan home deco day bed pula.. kebanyakkan ruang di rumah sekarang ada port untuk letakkan day bed. Apa day bed ni? Haa... day bed ni adalah tempat kita santai - santai di waktu lapang. Day bed ni juga adalah salah satu perkara yang masuk dalam list saya untuk di beli pada masa akan datang. Insyaallah..
Memandangkan keluarga saya terdiri dari keluarga yang besar, jadi seeloknya mungkin saya harus standby dengan ruang - ruang yang mencukupi kepada keluarga saya untuk istirehat apabila mereka datang berkunjung ke teratak kami. Insyaallah...

Layan gambar hasil carian google...


Kita boleh dapat day bed seperti di atas di IKEA. 


Day bed besi seperti ini dah melepas.. hari tu ada jumpa di kedai perabot terpakai. Huu.. pity me... 
Klasik, sesuai sangat yang suka gaya vantage mcm saya. Muehehe...


Yang mcm ni pun boleh dapat di IKEA. Tapi akan ku tunggu perabot terpakai dari Singapore juga. Hehe... 


Day bed buatan dari rotan / buluh ini ala - ala Jepun. Sejuk mata memandang.


Day bed bertiang... kalau ada jual di kedai perabot terpakai harganya tetap masih tiptop. Dihiasi indah dengan langsir dan bunga - bunga akan membuatkan kita rasa jadi pengantin semula. Hehe... 


Day bed yang mengambil ruang yang agak besar.. sesuai pada semua gaya dekorasi. Moden atau klasik. 

1 ulasan: