Klik untuk tabungan Mia dan Sarah :)

Selasa, 26 Ogos 2014

Koleksi Qwen Filigree akan datang...

Assallamualaikum... wbt..

Buat masa ni, Qwen berhenti sekejap dari berniaga online sebab nak fokus pada bisnes offline terlebih dahulu.. Koleksi Qwen Filigree pada masa akan datang adalah koleksi kebaya kimono yang tengah hot sekarang. Selain itu, kurung mini dan kurung scallop juga akan diketengahkan.
Ini adalah antara koleksi yang bakal saya ambil dari supplier pada masa akan datang untuk jualan bisnes offline..

Untuk pengetahuan, sebelum Qwen menjual mana - mana koleksi, pemilik Qwen Filigree sendiri akan membeli terlebih dahulu untuk diri sendiri sebelum dijual kepada pelanggan. Sekiranya saya berpuas hati dengan material tersebut barulah saya akan mengambil stok yang banyak untuk jualan kepada pelanggan.
Saya puas hati, saya yakin pelanggan juga akan puas hati.
















Pada sesiapa yang berminat untuk bekerjasama dengan saya pada masa akan datang, sila tinggalkan komen agar saya boleh menghubungi anda semula. 

Kepada sesiapa yang berminat untuk lain - lain pakaian yang saya jual, sila hubungi saya di 0197407113 / whatsapp / telegram.

Sekian. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan