Klik untuk tabungan Mia dan Sarah :)

Sabtu, 23 Ogos 2014

Mia yang suka bertutup kepala...

Layan Mia yang suka bertudung...


keluar pergi mana - mana kena pakai tudung...


tudung rama - rama pertama yang ayah belikan untuk dia.. RM10 sehelai kat Mydin Kulai


tudung indon..hehe.. 



telekung ibu pun dia balun pakai juga... 
Kepimpinan melalui tauladan.. 


Baju dia sendiri pun boleh jadi tudung..


Beg raket badminton ayah pun boleh jadi tudung...


Tudung ibu pun dia balun jugak... 


Shawl ibu pun nak pakai juga...


Tudung corak military tudung kedua untuk Mia ayahnya belikan...


Makan di kedai tomyam... dengan bantal busuk.


Tudung + topi


Sekejap je masa berlalu... dah setahun 10 bulan. Rasa mcm baru semalam je bersalinkan dia.. 
Semoga menjadi anak yang solehah dan menjadi orang yang berguna dalam masyarakat. Insyaallah. Amin..