Klik untuk tabungan Mia dan Sarah :)

Rabu, 20 Ogos 2014

Just now, I'm crazy with.... home decoration...

Assallamualaikum wbt... sejak dua menjak ni saya dah jadi ladies.. huhu. Ya..ladies sebab dah suka kat bunga - bunga.. suka pada sesuatu yang menunjukkan sifat kewanitaan. Chewah.. selama ni tak macam tu ke? Sebenarnya dah lama pendam.. memandangkan dulu baru - baru kahwin kami suami isteri cuma tinggal di sebuah rumah kedai selama 3 tahun. Tahun ke 4 ni la baru kami duduk rumah biasa. Rumah sewa la tapi... nak beli rumah sendiri belum mampu. Masih lagi usaha dengan mengisi PR1MA. Hehe... 

Ni gambar saya amik dalam blog2 mereka dan hasil carian google. Sorry amik... haa.. 

Layan gambar... pas ni nak buat sendiri plak. 


yang menarik perhatian sy pada gambar dekorasi ni adalah bunga yg di atas cermin dan meja console :)


Hiasan bunga di dinding dan cat hijau / kuning menarik perhatian saya :)


Selama ni sy tak tau nak cantikkan balang dengan apa... hahaha. Boleh gitu?


Rumah sewa ni tak la besar mana... dekorasi mcm ni mungkin kena tunggu beberapa tahun lagi. Tu pun insyaallah kalau ada rezeki dapat beli rumah PR1MA. Hehe... 


Saya suka meja ala - ala peti harta karun tu... 


Ni bunga apa? Bunga hidup ke bunga mati? Nampak kan.. sy mana reti sangat bab2 bunga ni.... 


Ni comel... suka sangat... 


buat tambah cetusan idea... ambil juga gambar ni... siapa la punya gambar sy rembat ni ikut suka je kan... 


Langsir mcm ni macam jimat je...jimat sebab tak banyak jahit dan tak banyak potong. Pendek kata saya gelar langsir malas. Hehe... 


Gambar ni sebenarnya tak ada makna..ambil pun sebab suka tengok tray atas meja tu. 


Meja tu cantik...


Dekorasi untuk ruang yang sempit.. ruang ni sebiji macam hall rumah sewa yang kami duduki sekarang.. 


Banyaknya tumbuhan.. agak - agak saya berani tak nak letak tumbuhan banyak - banyak kat depan pintu rumah mcm ni? Comel, cantik tapi kurang berani sebab saya takut dengan serangga berbisa. 


Simple, cantik dan kemas.. lagi2 langsir merah tu.. 


Sweetnya... pasu mcm loyang kek lapis :) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan