Klik untuk tabungan Mia dan Sarah :)

Jumaat, 12 September 2014

Cerita bilik tidur plak... :)

Jom...kali ni nak cerita - cerita bilik tidur plak...
Bilik tidur yang selesa dijamin membuatkan kita sayang nak tinggalkan bilik kan... hehe. Eh, lain mcm je bunyi nya tu.. 
Kalau boleh nak jaga bilik tidur tu umpama malam pertama lagi. Ada wangian pandan yang bertahan bertahun - tahun lamanya... 
Akan tetapi saya sebenarnya fail dalam memilih wangian bilik tidur.. seriusly saya tau haruman pandan je.. yang lain saya tak tau... anyway bau baby masih ke hari ini lagi tetap ada sebab bau minyak angin anak lepas mandi. Hehe... 

Cuci mata jom... hei, tak habis - habis cuci mata saja... 


Sesuai sangat la untuk Mia dan Sarah :)


Romantiknya.. warna hijau lumut dgn deko almari ala English :)


Katil bertiang ni... dulu kini dan selamanya aku mengidam. Apa la yg best sangat tak tau la.. 


Lampu kat dinding tu menarik perhatian saya.. 

Sebenarnya saya tak berapa ariff sangat bab - bab hiasan bilik tidur ni. Tapi kena juga saya belajar ubah dan suai, bermain dengan warna dan sebagainya. Kan konon nak buka kedai decoration kan coming soon... hehe. Makanya kena la belajar semua.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan