Klik untuk tabungan Mia dan Sarah :)

Khamis, 4 September 2014

Bloggerati Malaysia...

Weehee...

Tahniah pada 54 orang bloggerati!!!



Apa benda la bloggerati ni ek? Entah la..haha... tapi setahu saya bloggerati2 ni semua punya bakat dan karisma yang tersendiri.. mereka umpama model iklan secara langsung. Jadi tak payah nak pergi kelas berlakon bagai kan sebab ada nya insan seperti mereka yang berani tampil bercerita. Yeay!!! (angkat tangan masing2 mcm iklan rexona)  wah saya plak lebih teruja kan..

Saya overdose teruja sebab... jeng jeng jeng...

Antara 54 bloggerati tu hanya 3 orang saja yang saya kenali.. Pertama Si Hanis Zalikha aka Keknis sebab blog dia adalah blog pertama yang saya suka baca dulu.. pastu blog dia masuk majalah apa ntah dah lupa lama sangat.. suka dengan celoteh yg dia taipkan kat blog dia.. dulu blog dia comel2 gitu...sekarang dah nampak women dan artistik sebab dah jadi artis haa.. gitu. Hehe... Dari model, blogger, pengacara dan pelakon!!! weee hee... over plak kita.
Pastu tak sangka plak tahun ni dia beraya kt kampung dia di Benut. Oh! Boleh plak gitu.. maklum la Mr. Perfect saya kan asal Benut. So dengan poyonya la tempias sikit. Ahaks.. Gurau je..tak adanya tempias sedara, cuma satu kampung je..

Lagi sorang Kathy Jem. Saya kenal dia sebab dia pernah jual mesin basuh dia kat saya RM150. Hahah... nak tau tak..blogger ni la paling sempoi... muka cantik tapi angkat mesin basuh dari apartment sebelah ke apartment sebelah tak ada pun rasa malu dan budget lawa. Mesin basuh manual plak tu... hey.. aku yg tak lawa ni pun budget2 lawa tau... dia tak ada nya kisah tu semua. Memang spesis sempoi...muka dia manis, yang menarik tu suara dia serak2 gitu. Sebab tu saya tak pernah lupakan dia, sebab suara okay.. hahaha...

Bloggerati yg ketiga yg saya kenal adalah kak Ira aka Ceeranoh. Dulu glamor dengan panggilan ceeramoon.
Ceeranoh dan Kathy ni dulu satu ofis..dan ofis mereka sebelah ofis saya juga.. tak apa kalau tak ingat, yang penting sy ingat sebab sy memang susah nak lupakan orang. Hahaha... Akak Ira ni saya suka dengan gigi dia.. wah! pelik2 je test aku minat kt orang kan.. ekek... pastu lagi satu dia suka wat muncung comel.. hahah...sesuai sangat sebab dia memang comel manja2 gitu.. haa.. gitu.

Korang search la ek nama2 blogger cantik ni... senang je nak search kt google. Pasti tak sesat punya sebab blogger otai. Nama mereka pasti naik tempat paling atas dalam carian.

Ok la.. tu je celoteh Qwen hari ni :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan