Klik untuk tabungan Mia dan Sarah :)

Ahad, 21 Disember 2014

Best Moment Sarawak - Rewang & Jemputan Walimatulurus Anah dan Sabrin

Kali ni nak pergi rewang sepupu saya :) Dengan orang Sabah bah itu... hehe..



Pakaian dari Kedai Pakaian Kanak - Kanak RM5 Pasir Gudang. 

Harga baju RM6
Harga seluar RM6

tu hari beli banyak - banyak dapat harga RM5/pc


Kakak belum pandai plesing lagi...tu pun sebab ajar dulu. Kakak tak biasa berdepan dengan kamera. Tak pe..nanti adik ajar. 


Rumah pengantin tengah rewang buat kuih pintal ramai - ramai. Siapa nak beli boleh hubungi saya mcm biasa. 



Saya whatsapp gambar ni kat ayahnya di JDT. Kata ayahnya, nasib baik anak - anak pandai bawa diri kat rumah orang :)
Anak kita memang nenek - nenek tak banyak komplen. Senyap je dan tak kacau harta benda kat rumah orang..siap tanya petua lagi macam mana anak tak kacau ibu buat kerja. Kakak tu senang je petuanya sebab nenek banyak tegur dan pesan dari rumah lagi. Kalo adik Mia tu petuanya dia kena cukup tidur.








Atok baru sampai dari kampung. Dua - dua terus jadi manja melampau tak leh tahan. Botol pun atok kena pegang. Menyampah la ibu tengok... 


Kakak dah pandai plesing dah... 


Pengantin pompuan tu sepupu saya..


Ntah apa - apa je...suka hati dia nak fesyen macam mana.. 




Bersambung....