Klik untuk tabungan Mia dan Sarah :)

Ahad, 21 Disember 2014

Best Moment Sarawak - Balik Johor!!!


Sebenarnya tak suka nak amik gambar time2 nak balik macam ni... bukan setakat kesian kat anak, malah kesian juga kat orang - orang yang ditinggalkan. 


Bila dah biasa depan kamera, tak muat ibu kat tengah - tengah.


Lokasi di Airport Bintulu.


Lokasi di Airport Kuching


Pertama kali transit di Kuching. 


Adik nampak anak cina amik gambar kt sini, dia pun nak juga.. okay la. Amik la dulu wat kenangan. 



Ready to fly...


Sampai JDT 20 minit lebih awal. Penerbangan malam agak membosankan sebab gelap. Langit pun tak nampak. Sampai Senai ayahnya jemput. Terus lekat dengan ayah plak. Makan dulu di Indahpura sebelum balik rumah. 


Esoknya... hehe...


Nak ikut ayah plak pergi kerja...kikikiki


Memandangkan ayah tak sibuk pasang signboard hari ni, maka kami dua beranak escort la ayah ke Senai hantar rubberstamp. 


Kat mana ni? Airport Senai. Opis pegawai - pegawai yang jaga radar pesawat. 

Dah habis...