Klik untuk tabungan Mia dan Sarah :)

Isnin, 5 Januari 2015

TERIMA KASIH

Kalau sy kata sy ada abg polis, mesti orang tak percaya kan?
Pakcik polis pun org tak percaya..
Abang sepupu polis pun orang tetap tak percaya...
Kalau sy kata sy ada abg ipar askar, mesti orang tak percaya juga...
Kalau sy kata sy ada kawan askar wataniah pun mesti orang tak percaya..
Kalau saya kata saudara saya ramai masuk RELA pun orang tetap tak percaya..
Yang org percaya, saya tak ada siapa2.
Hanya kamu je orang besar kat dunia ni.
Orang hanya takut kamu saja...
Orang kena respect kamu...
Orang kena tabik kamu...
Orang wajib junjung kamu...
Hanya kata - kata kamu saja yg betul...
Yang orang tahu, kita mengaku kesilapan kita pun orang tetap nak mendongak ke langit juga...berkata - kata dengan tinggi sekali...
Ye betul tu.. saya memang tak ada siapa2 kat dunia ni melainkan Allah SWT.
Terima kasih ya Allah kerana kebahagian ini.
Terima kasih ya Allah... kerana sy berjaya mengawal amarah saya...
Terima kasih juga kepada askar2, badan2 kerajaan, NGO dan juga sukarelawan yg turut membantu dalam menggembleng tenaga dalam usaha membantu mangsa - mangsa banjir..
Ucapan terima kasih ini menyeluruh kepada 1 Malaysia ye tak kira kaum. Jangan ada yg sentap tetiba kata saya ni pilih kasih..
Ya..terima kasih betulkan saya..
Terima kasih ancam saya...
Terima kasih atas pelajaran itu..
Saya hargainya...
nak tau kisahhnya? kisah ini tidak akan disiarkan di blog. sesuatu ancaman boleh dibawa ke mahkamah. jadi akan disimpan sebagai bukti.