Klik untuk tabungan Mia dan Sarah :)

Isnin, 7 Disember 2015

Kayu Jati Putih

Alhamdulillah...

Syukur ke hadrat illahi....insyaallah tak lama lagi akan naik la signboard kedai setelah setahun buat kerja dari rumah. Berkat sabar, jatuh bangun, kempis pinggang tak cukup makan... hehe. Tiada jalan pintas untuk berjaya. Dah berjaya? Belum lagi... sebab perjuangan ini tidak pernah akan berakhir..

Sekarang QD Venture bukan sahaja tempat anda menempah papantanda MURAH, malah pada sesiapa yang buat duit dengan seni kayu pine /jati ini boleh la hubungi saya. Ikuti kami di instagram @qdventure_official utk melihat kerja -kerja kami. Maaf gambar tidak cantik sebab saya tak curi gambar orang yg menggunakan kamera HD. Sedang belajar utk ambil gambar yg cantik utk kegunaan katalog coming soon. Sebab customer asyik tanya katalog. Insyaallah coming soon. Buat masa ni ikuti saja jalan kerja kami ye..

Harga kayu sentiasa naik.. kalau tidak 2 minggu sekali, akan naik sebulan sekali. So, pada pelanggan yg dah biasa berurusan tu, tanya dulu stok utk quote price ya...
Minimum order utk kawasan yg dekat2 sekitar Kulai terutama yg nak datang sendiri tu, 20 batang pun boleh. Panjang kayu dalam 11 kaki hingga 14 kaki. Ikut pada saiz... makesure buat temujanji ye... deposit offcourse 50%. Selebihnya masa datang amik kayu. Kalau nak angkut naik kereta, kami boleh tolong potongkan. Insyaallah...

Untuk order luar kawasan Johor mcm Mersing, Pontian, Pulau Sibu ke.. better call dulu ya.. nak kami hantar atau selfpickup.
Untuk luar negeri Johor, saya akan tempatkan agen di setiap negeri agar saya boleh buat penghantaran sekali seminggu dalam jumlah yang banyak. Insyaallah... sama2 kita membangunkan ekonomi ummah.

Berminat dengan kayu jati?

Taip "kayu jati" dan WHATSAPP ke..

0137867974
0197407113
01110765938

QD Venture

Tiada ulasan:

Catat Ulasan