Klik untuk tabungan Mia dan Sarah :)

Jumaat, 6 Februari 2015

Food Market - Website jual produk makanan

Sebenarnya kalau bukan seorang member ni post kt FB pasal website ni, aku pun tak tau akan kewujudannya. Orang lain mungkin lama dah tau... hehe.. tertinggal ketapi la kitee awak.. waduh2..
Food Market ni website jual produk makanan kepunyaan bumiputera iaitu Husam Waksa Sdn. Bhd yang berlokasi di Wisma Zelan Jalan Tasik Permaisuri 2. Websitenya tak seperti website - website lain yang berat dengan pelbagai iklan. So, nak scroll up down senang je sebab PC aku ni pun boleh tahan juga beratnya nak meloading. Memang sangat simple punya website ever!
Food Market ni bertujuan untuk menjual barangan keperluan 'perut' kita yang berada di luar negara dan dalam negara. Maklum sajalah.. sometimes bila kita duduk kat oversea kan tekak ni tetiba nak makan sambal hitam pahang yang femes tu, so boleh la cari kat website ni. Klik je la pilih mana nak beli.
Dari oversea pun beli, apa lagi kalau kita dalam negara sendiri ni kan.. if produk makanan susah nak dapat boleh dapat kat sini je.. lagipun tak semua market kat luar sana ada jual apa yang mereka jual. One more thing syarikat ni boleh dilihat misi mereka kepada membantu mengembangkan produk tempatan keluaran bumiputera yang semestinya halal dan dijamin bersih olahannya untuk dipasarkan dalam dan luar negara.
Terbaik... saling bantu membantu sesama kita.


Mereka juga ada menjual produk luar negara dengan harga yang berpatutan. 
Cheddar cheese dari Arab 140gm hanya RM8.90 sahaja.


Abang Strawberry?
Macam tau - tau je... tu hari aku ada buat status pasal strawberry sebab tak pernah makan. Rupanya strawberry tu masam. So aku cicah dengan belacan. Tak sangka bila tengok website ni ada sambal strawberry. Agak - agak ada tak belacan? Hehe.. 
Harganya cuma RM18.90 untuk 300gm


Ibu mengandung tetiba mengidam nak makan jeruk buah salak pun ado juga... Packaging dengan brand nama bapak mertua aku lagi (Pak Ali) hahaha.. 
Hanya RM3.90 utk 200gm.
Produk Bumiputera ada logo halal, logo MESTI, pastu logo Buatan Malaysia. 



Okay.. malas nak cakap banyak. Aku tak sabar nak order! 
Korang nak order klik Food Market

Tempoyak ado.. 
Acar ikan terubok masin pun ado... 
Budu Cap Ketereh yang laki aku selalu beli tu pun ado jual juga.. 

Glupp.. 

Kredit picture to Food Market. 



1 ulasan:

  1. Seronok jugak shopping food yang kita mengidam kat Food Market :)

    BalasPadam